Tangle Teezer

23.05.2013 14:09

Tangle Teezer - moje skúsenosti po dvoch rokoch

Ako asi viete, tak na Tangle Teezer už nejakú dobu nedám dopustiť. Dostal sa aj do rebríčka piatich výrobkov na vlasy, ktoré zmenili môj život a dodnes trvám na tom, že má niečo do seba. Počiatočné nadšenie už ale opadlo a ja ho mám doma takmer dva roky. Rozhodla som sa preto, že je načase zhodnotiť, čo pre mňa vlastne urobila a či je to aj po dvoch rokoch fešák.



Tangle Teezer existuje niekoľko typov, ja som zvolila kompaktný, pretože mi bolo jasné, že ho budem chcieť ťahať so sebou a nie ho mať len doma vystavený na poličke. Cestovná verzia má na sebe takú krytku, ktorú prikryjete štetiny - jednoducho sa zacvakne, žiadna veda, nezničí vám to nechty, takže nemusíte mať strach.
 
Veľa ľuďom vadí, že Tangle Teezer nemajú rukoväť - to ja moc nechápem, podľa mňa sa tento drží v ruke úplne v pohode, pre mňa je to naopak pohodlnejšie. Akonáhle má totiž nejaký kefu dlhší držadlo, tak s ním vyzerám trochu ako šermiar amatér - nejako ako neviem, kam mám smerovať kefu a kam rukoväť, obzvlášť v zrkadle, kde je všetko obrátene ... no tragédia. Navyše nerada šermuju s rukami nad hlavou, pretože sa bojím, že mi zase vypadne rameno. Absenciu rukoväte teda vlastne oceňujem.



Tangle Teezer ma hneď na prvýkrát vydesil šialeným zvukom, ktorý robí, keď sa češete - fakt to znie, ako keby vám trhal úplne všetky vlasy, čo máte. Ale netrhá, alebo aspoň mne nie. Rozčesali som s ním zatiaľ aj tie najväčšie kudlance, čo sa mi podarilo na hlave vytvoriť, a to s minimálnymi stratami - nemôžem povedať, že nevytrhne žiadne vlasy, ale rozhodne je menej deštruktívne ako obyčajný hrebeň (ktorý používam obvykle).
 
Na TT taky vítam jeho kompaktnosť, diviačie kefy sú síce fajn, ale prídu mi strašne gigantické. Ja chcem niečo, čo môžem nosiť v kabelke (jo, kanca taky môžem nosiť v taške ... ale bude to veľký a ťažký, ako keby som tam mala opravdovýho kanca).


Inak môj Tangle Teezer je síce už dedko, ale nie je to s ním tak hrozné. Štetiny sa začali trochu ohýbať, ale nie je to nič dramatické - hrebeň už síce nie je tak dokonalý ako pri kúpe, ale čakala som, že to bude horšie. Takže ho môžem stále odporúčať všetkým okolo. Je mi jasné, že nevyhovuje všetkým, niektorým ľuďom sa naozaj tvoria dredy na hlave denne, ale myslím, že pre veľa ľudí to môže byť rovnaký zázrak, ako pre mňa.